Jokio vargo - užsisakyk, gauk į namus ir sodink su džiaugsmu!

Kaip skaičiuojamas pristatymo mokestis?

Pristatymo kaina apskaičiuojama pagal Jūsų susirinkto krepšelio svorį. Jeigu pasirinkote prekes iš skirtingų Pardavėjų, pristatymo kaina skaičiuojama kiekvieno Pardavėjo krepšelio svoriui atskirai. 

Kiekvieno Pardavėjo krepšeliui gali būti taikomas atskiras pakavimo mokestis, jeigu krepšelio dydis (neįskaičiuojant pristatymo mokesčio) nesiekia Pardavėjo nustatytos sumos. Pakavimo mokesčio ir minimalaus krepšelio dydžio informaciją pamatysite Pardavėjo krepšelio santraukoje. Tuomet nuoširdžiai patariame įsivertinti, galbūt Jums verta rinktis daugiau prekių iš to pačio pardavėjo. Taip sutaupysite bei apsaugosite gamtą sumažindami naudojamų pakavimo priemonių kiekį. 

Pardavėjai taip pat gali siūlyti nemokamą pristatymą, jeigu jų prekių krepšelio suma pasiekia numatytą dydį. Šią informaciją matysite savo surinkto krepšelio santraukoje.

Kaip greitai gausiu savo užsakymą?

Visos prekės yra supakuojamos ir pristatomos Pardavėjo pasirinktu kurjeriu Jūsų nurodytu adresu. Prie kiekvienos prekės Pardavėjas nurodo preliminarų pristatymo laiką.

Atkreipiame dėmesį, kad prekių aprašymuose ar kitur E-prekyvietėje nurodyti prekių pristatymo laikai yra preliminarūs. Nors Pardavėjai visada stengiasi pasirūpinti prekių pristatymu kiek įmanoma greičiau, kartais užsakymo paruošimas gali užtrukti ilgiau dėl didelio užsakymų kiekio ar netinkamų klimato sąlygų (pavyzdžiui, per žema ar per aukšta temperatūra ir pan.).

Vidutiniškai medelynai ir sodo prekių pardavėjai pristato per 2-3 d.d. O jeigu užsakėte iš anksto, bet dar nėra tinkamas sezonas augalą sodinti, Jums užrezervuos geriausią sodinuką ir pristatys, kai tik bus tam geriausios gamtinės sąlygos. 

Ar galiu savo užsakymą atsiimti pas Pardavėją?

Kadangi Emedelyne tiek Pardavėjai, tiek ir Pirkėjai yra plačiai iš visos Lietuvos, visų patogumui, galimas tik pristatymas Jūsų nurodytu adresu. 

O kaip dėl pristatymo saugumo ir kokybės?

Visi Pardavėjai nuoširdžiai stengiasi saugiai supakuoti bei pasirinkti tik patikimas kurjerių paslaugas. Daugelis jų turi ilgametę augalų pristatymo partirtį. Tačiau ir dedant maksimalias pastangas, juk visko pasitaiko. 

Todėl priimdami prekes, būtinai atidžiai apžiūrėkite prekių pakuotę ir nustatę bet kokius pakuotės ar siuntos pažeidimus, informuokite apie tai kurjerį (pažymėkite prekių priėmimą patvirtinančiuose dokumentuose). Jei pastebite, kad siuntoje nėra užsakytos prekės ar reikšmingai pažeista pakuotė, nedelsdami informuokite mus [email protected] 

Jei matote, kad pristatytas augalas yra akivaizdžiai pažeistas ar tikrai netinkamos kokybės, nedelsdami, bet ne vėliau kaip per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo augalo pristatymo, informuokite mus [email protected] nurodydami situaciją bei pateikdami augalo nuotrauką.

Susipažinkite plačiau su pristatymo sąlygomis Taisyklėse. O iškilus klausimams nedvejodami parašykite mums el. paštu [email protected]